Idag har jag haft en dag som nog påytan varit rätt bra, men kännts usel inombords i alla fall. vissa dagar tycks bara vara så. Vissa dagar finns ett mörker inom mig. Jag vet att det går över och att ljuset kommer åter, men skit vad trist det är sånna här dagar.
Dagar som idag gör kärleken till barnen lite extra ont. När det känns mörkt, ensamt och osäkert, då känns det än viktigare att finnas där för dem för alltid. Samtidigt är det extra svårt att vara den varma stöttande och trygga mamman just dagar som denna.
Tur att i morgon är en ny dag!
Några Rader
tisdag 17 augusti 2010
torsdag 11 december 2008
Förkyld och trött
Mörkret lägger sig över Stockholm och förkylningen har mig i sitt grepp.
Är nog lite gnällig idag... Det känns långsamt och jag hostar och snörvlar. Jag och barnen längtar efter jullov. Lite tid att rå om varandra. Gissar att G också kommer att gilla det.
Nå ja...
Är nog lite gnällig idag... Det känns långsamt och jag hostar och snörvlar. Jag och barnen längtar efter jullov. Lite tid att rå om varandra. Gissar att G också kommer att gilla det.
Nå ja...
måndag 8 december 2008
lördag 8 november 2008
För fyra år sedan
Lördag morgon
Mysig frukost med sonen. Pappa och dotter är på simning. Simningen är mysig, men det är skönt att få tid med sonen också. Lillan är duktig på att dra till sig uppmärksamhet, så sonen kan behöva lite tid för sig själv med en av oss föräldrar.
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)