tisdag 17 augusti 2010

Vissa dagar...

Idag har jag haft en dag som nog påytan varit rätt bra, men kännts usel inombords i alla fall. vissa dagar tycks bara vara så. Vissa dagar finns ett mörker inom mig. Jag vet att det går över och att ljuset kommer åter, men skit vad trist det är sånna här dagar.

Dagar som idag gör kärleken till barnen lite extra ont. När det känns mörkt, ensamt och osäkert, då känns det än viktigare att finnas där för dem för alltid. Samtidigt är det extra svårt att vara den varma stöttande och trygga mamman just dagar som denna.

Tur att i morgon är en ny dag!