torsdag 11 december 2008

Förkyld och trött

Mörkret lägger sig över Stockholm och förkylningen har mig i sitt grepp.

Är nog lite gnällig idag... Det känns långsamt och jag hostar och snörvlar. Jag och barnen längtar efter jullov. Lite tid att rå om varandra. Gissar att G också kommer att gilla det.

Nå ja...

lördag 8 november 2008

En kiddimoto får hon i 4:årspresent

En sån här får hon:

http://www.lekbutiklavendel.se/Kiddimoto.htm


En rosa.

För fyra år sedan

hade jag värkar och ringde min pappa som skulle komma för att vakta storebror. Om knappt två timmar är lillasyster 4 år.

Lilla gosan...

Lördag morgon

Mysig frukost med sonen. Pappa och dotter är på simning. Simningen är mysig, men det är skönt att få tid med sonen också. Lillan är duktig på att dra till sig uppmärksamhet, så sonen kan behöva lite tid för sig själv med en av oss föräldrar.