Mörkret lägger sig över Stockholm och förkylningen har mig i sitt grepp.
Är nog lite gnällig idag... Det känns långsamt och jag hostar och snörvlar. Jag och barnen längtar efter jullov. Lite tid att rå om varandra. Gissar att G också kommer att gilla det.
Nå ja...